۸ پاسخ

تا ی سنس مجاز به ثبت نام فرهنگیان هست

آره مصاحبش وااااقعا سوال پیچت میکنن🫤

ینی من الان دیپلم دارم باید دوباره کنکور بدم ؟28سالمه.....فقط از راه کنکور میشه یا جور دیگه ای هم میشه؟

کنکورش سخته باید ترازت خیلی بالا باشه و خیلی درسخون باشی

چ کتابایی چ درس هایی رو باید بخونی؟

چقدر دلم میخواد منم برم شوهرم نمی‌ذاره

من ثبت نام کردم
اره دیک سخته

خاهرمنم امسال قبول شد

رسما باید عینه ملاها بشی🤕🤔

سوال های مرتبط

مامان دخترمممم مامان دخترمممم ۳ سالگی
مامان 🎀خانوم گل🎀 مامان 🎀خانوم گل🎀 ۳ سالگی