تا ی سنس مجاز به ثبت نام فرهنگیان هست
آره مصاحبش وااااقعا سوال پیچت میکنن🫤
ینی من الان دیپلم دارم باید دوباره کنکور بدم ؟28سالمه.....فقط از راه کنکور میشه یا جور دیگه ای هم میشه؟
کنکورش سخته باید ترازت خیلی بالا باشه و خیلی درسخون باشی
چ کتابایی چ درس هایی رو باید بخونی؟
چقدر دلم میخواد منم برم شوهرم نمیذاره
من ثبت نام کردم
اره دیک سخته
خاهرمنم امسال قبول شد
رسما باید عینه ملاها بشی🤕🤔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.