من گرفتم ولی همش اذیته استفاده نمی کنم واجب نی
ن خیلی اذیتش میکنه شلوار بلند میپوشه دیگا
من نگرفتم به نظرم پشت پای بچه جمع میشه کشش و اذیت میکنخ
گرفتم ولی استفاده نشد اذیتش میکرد
2تا داره ولی خو یکیش تنگه خیلی اذیتش میکنه یکیم شله هی میاد پایین😑بنابرین اصن استفاده نمیکنم
والا من گرفتم اصلا راحت نبود باهاش
کلا دوبار هم استفاده نشد
شلوار میپوشونم
نه احساس میکنم اذیت کنه پای بچه رو، همیشه شلوار میپوشم براش
بله گرفتم خیلی خوبه زانوهاش اصلا سیاه نشده
مدلش از همین کشیاس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.