من استفاده کردم و طبیعی زایمان کردم ۳۸هفته و ۳روزم بود دهانه رحمم۳سانت باز شده بود و تست ان اس تی ام جنین حرکتش خیلی کند بود این شد که بعدش بیمارستان یثربی بستری شدم با سرم فشار مابقی دهانه رحمم باز شد
شیاف که چیزی نیست من ۶تا امپول پرولوتون ک همون پروژسترون قوی هس زدم طبیعی زایمان کردم
معمولا میگن از هفته ۳۵به بعد نباید استفاده بشه که زایمان راحتر انجام بشه به هرحال دهانه رحم رو سفت میکنه
منم استفاده میکنم
امیدوارم بتونم طبیعی زایمان کنم
آره منم
اره من تا اخر بارداری شیاف میزاشتم طبیعی زایمان کردم
چه ربطی داره عزیزم
من بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.