بله عزیزم کی گفته نمیشه؟
من زایمان اولم تا هفته اخر هم شیاف هم امپول استفاده میکردم
زایمان طبیعی هم بودم
منم ازهفته ۱۳شیاف گذاشتم تا پایان ۳۶هفته قطع کردم ۳۷هفته و۲روز زایمان کردم
گلم این شیاف چیه ماله درده یا دهانه رحمه گلم
من
ولی سخته دهانه رحم باز نمیشه به زودی
من گذاشتم خیلی سخت زاییدم
میگن زایمان رو سخت میکنه منم خودمم طبیعیم شیاف هم ک از اول بارداری تا الان میزنم
خدا کنه زایمان راحتی داشته باشم
ربطی داره ینی؟ من از ۱۳ هفته دارم پروژسترون میزارم روزی دوتا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.