۵ پاسخ

ژل بی‌بی دنت از داروخونه بگیر بزن براش. مسکن گیاهیه

بااستامینفون ماساژ بده لثه شو بعدش بده بخوره

من نوشمک میدادم
روزی چن تااصلا نگران نباش ضرری نداره
بده دستش مک میکنه آرومش میکنه
الان قشنگ همه دندوناش در اورده

اگر داری ژل براش بزن اگر نه یکم استا یا پاراکید و بزن به دستت با دستت لثشو اروم ماساژ بده

دندونیشو بذار تو فریزر بده گاز بگیره
من ژل لثه چیکو میزنم بد نیست خوبه

سوال های مرتبط