۴ پاسخ

اسفند براش دود کن چهارقل بخون
اگه میدونی از دل درد نیست

نمیدونم چیه خیلی بی قراره الانم تموم نشده. و از غروبه زیاد بالا میاره

‌عادیه تا پنج شیش ماه دلدرد بیشتر

ممکنه دلپیچه داشته باشه
یا رفلاکس داشته اسید سوزونده گلوشو

سوال های مرتبط