کاش این پروژه بازداری ۹ماه نبود.کمتر بود
خیلی سخته.از معده درد مردم دیگ🫠💞

۸ پاسخ

حاضرم هزارتا درد دیگه داشته باشم ولی بچم سالم و سالم باشه

خوش بحال اسب آبی ماده 😂
که جنس نر اون بچه ها رو دنیا میاره

شربت معده بخور اگر اسید و رفلاکس داری

تازه اولشی ک ماهای اخر معده دردافتضاح چون فشارمیاد ب معده همم بچه مودرمیاره سوزش میگیری

کاااااش

قرص معده دکتر داد بمن
گفت اشکال نداره
و نون خشک هم برا معده درد و حالت تهوع خیلی بم کمک کرد

اوم 😔
خودتو بزار جای فیل بارداریش 2ساله
فاموتیدین امتحان کردی؟

دقیقا

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان پسرکوچولو👶🏻🐣 مامان پسرکوچولو👶🏻🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان خدا داد مامان خدا داد هفته بیست‌وششم بارداری