فردا سرکلاژ باید انجام بدم.
دعا کنین برام😭

۱۳ پاسخ

انشالله که نی نی تو سالم بغل بگبری

استرس نداشته باش خیلی راحته نه درد داره نه چیزی

بخاطر چی سرکلاژ میشید؟طول سرویکس؟لکه بینی دارید؟

من ازسرکلاژایناسردرنمیارم انشاالله هرچی خاسته دلته همون بشه

سرکلاژچیه

هیچی نمیشه. منم کردم قبلا. هیچی متوجه نمیشید.

اصلاااا نترس
راحت ترین عمل دنیاست
کل عمل یک ربع طول میکشه
بدون هیچ دردی
بعدشم که من اومدم بیرون تا یک ساعت یک کوچولو درد داشتم که خیلی سریع برطرف شد
لکه بینی خفیف هم تا ۴۸ ساعت بود و بعدش تمام..
خیالت راحت میشه بعد سرکلاژ
آرامش داری کلی

اصلا سخت نیست بابا نگران‌نباش
هیچی‌متوجه نمیشی
هفته ات هم‌پایینه‌اصلا درد و اذیت نداری
عوضش دیگه خیالت راحته

ایشالله به سلامتی برگردی خونه و بعد ۹ماه نی نی تو بغل بگیری

پناه بر خدا
مراقب خودت باش عزیزم

الان ک سرکلاژ شدم انقد راحتم دیه ترس سقط یا چیز دیه ای رو ندارم خیالم راحته سرکلاژ ۹۰ درصد موفقیت امیز و ب سلامتی بچتو دنیا میاری

استرست الکیه منم تا لحظه ورود ب اتاق عمل استرس داشتم ولی پرستاره انقد بم دلگرمی داد ک خودم رفتم دراز کشیدم رو تخت عمل هیچیم هم متوجه نمیشی بعد بهوش امدنت حتی ی ذره دردم نداره نیم ساعت زمان میبره عملت زودی هم بهوش میای

چرا گریه؟ خیلی خوبه ک منم انجام دادم میخای باام حرف بزنیم ؟

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محمدوعلی🫀 مامان محمدوعلی🫀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق...😍 مامان فندق...😍 هفته سی‌وپنجم بارداری