خانمایی که اپیدورال کردین بعدش کمر درد داشتین؟؟؟

۳ پاسخ

اره من یه مدت میخوابیدم دیگه نمیتونستم پاشم باکمک شوهرم پامیشدم ولی دیگه کم کم خوب شد

من نداشتم

نه من نداشتم

سوال های مرتبط