یک ساعت
ضرر داره نباید اینجوری بزاری کف کنه. بالا ب پایین تکون نده. ب حالت دورانی تکون بده و نزار کف کنه
اصلا نگه ندار روی ظرف شیرخشک هم تاکید کرده نگه ندارید
دوساعت میشه منکه دادم مشکلی نداشته
یک ساعت نهایت
فقط دورانی هم بزن خیلی بد هم زدی این همه حباب باعث نفخش میشه ها
ایده عکس ماهگرد
ایده عکس تولد
ایده عکس جشن دندونی
ایده عکس ختنه سورون
برای مامانای گل
شما هم عکس ماهگرد کوچولوهاتونو بفرستید تا برای مامانای دیگه ایده بشه🥰
لینک کانال برای عضویت
@qwer1no
باید شیشه رو بزاری روی سطح صاف دورانی هم بزنی تا اینجوری پر حباب نشه
نیم ساعت
اصلا شیرخشک نگه ندار برا بچه ضرر داره فقط تازه بده بخوره
شیرخشکو بد هم میزنی
نباید انقد کف کنه حباب داشته باشه دلدرد میگیره بچه
باید اروم به صورت دورانی شیشه رو بچرخونی نه ک محکم هم بزنی و تکون بدی
چجوری شیر خشک رو تو آب حل میکنی...؟
این چرا اینجوریه...؟
۲ساعت توی دمای زیر۲۴
دمای اتاق نهایت سه ساعت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.