۷ پاسخ

بیزده کمکی باشلامشوخ 😢
فرنی رقیق‌ورم بدون‌نبات
شیرین اولسا دا شیرخشک یمز
البته شیر لنا رژیمیه تلخه😢

یه کم کره بزن اتفاقا خوبه باعث میشه یبوست نگیره و این که یه نبات کوچولو من میندازم سردی فرنی رو هم میگیره دل درد نمیشه بچه

من یکم نبات مایع میریزم

ایدا چن کیلو عه پسرت

تست حساسیت بگیر س روز اول

ولی الان بچت ۴ ماهشه زود نیس

خرما ، خرما و پودر بادام ، سیب

سوال های مرتبط