وای من ک دیسک کمر و دیسک گردن دارم خیلی بده خصوصاااا گردن ب قفسه سینه و دستم میژنه میرم ی چی بردارم یهو قفسه سینم میشکنه از درد میمیرم و ژنده میشم پسرمم ک میپره رو گردن گردنمم میگیره میزنه ب سرو دستم .کمرمم همش ب بپای راستم میزنه میدونم چی میگی فقط استراحت ماساژ و فیزیو تراپی خوبه برات با ورزش مخصوص
عزیزم منم کمر درد شدید شده بودم
درست جای آمپول سزارین
هر وقت گرم نگهش دارم پشت سرهم
دردش آروم میگیره.
(از این کمربند پشمیا ک بابا خیلیهاشون دارن می بندم)
بنظرم تا ام آر ای بری و جوابش بیاد
مراقبت بیشتری کن و گرم گرم نگهش دار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.