وااای منم دیروز تا حالا اینجوری شدم ی پان دستشوییه ی پان خونه دیشب دکتر رفتم آمپول سرم و او ار اس دادبهم قرص داد خوردم ولی تاثیری نداشت الآنم همش دستشوویی میرم خونه مادر شوهرم هستم دیگه بدتر
منم پنج روز پیش همینطور شدم
قرص دی سیکلومین و هیوسین بخور
مترونیدازول بگیر ی دوره کامل بخور
سلام بابونه دم کن بخور
اگه خیلی شدید برو دکتر
در غیر اینصورت داروی معده و مترانیدازول ۲۵۰
هیوسین برای دلدرد و لوپرانید اگه اسهاالی
یکم نبات و نعناع جوش بده غلیظ شد بخور
ااااللل
نوشابه بخور
حتما مسموم شدی اب لیمو بخور بری داروخونه خودشون قرص میدن
فک کنم ویروسه باید بری دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.