۹ پاسخ

وااای منم دیروز تا حالا اینجوری شدم ی پان دستشوییه ی پان خونه دیشب دکتر رفتم آمپول سرم و او ار اس دادبهم قرص داد خوردم ولی تاثیری نداشت الآنم همش دستشوویی میرم خونه مادر شوهرم هستم دیگه بدتر

منم پنج روز پیش همینطور شدم
قرص دی سیکلومین و هیوسین بخور

مترونیدازول بگیر ی دوره کامل بخور

سلام بابونه دم کن بخور

اگه خیلی شدید برو دکتر
در غیر اینصورت داروی معده و مترانیدازول ۲۵۰
هیوسین برای دلدرد و لوپرانید اگه اسهاالی
یکم نبات و نعناع جوش بده غلیظ شد بخور

ااااللل

نوشابه بخور

حتما مسموم شدی اب لیمو بخور بری داروخونه خودشون قرص میدن

فک کنم ویروسه باید بری دکتر

سوال های مرتبط