خانما شکمم خیلی میخاره با روغن بادام چربش کنم خوبه یا نه؟

۱۰ پاسخ

من روغن بدن فیروز میزنم

من همش روغن زیتون میزنم ولی نمیخارونم

به دکترت بگو حتما

روغن نارگیل عالیه

من همیشه چرب میکنم خیلی هم خوبه

بادام تلخ نباشه
روغن نارگیل خیلی خوبه

اول آبرسان بزن بعد چند دقیقه روغن بادوم

اره گلم خوبه

من با کرم ضد ترک هیدرودم دو بار در روز چرب میکنم یک شب درمیون هم با روغن نارگیل و بادام تاخ چرب میکنم تا الان ترک نگرفتم و جواب داده امیدوارم تا اخرش جواب بده
خارش پوستمم میگیره

اره حتما چرب کن با همین روغن

سوال های مرتبط