منم فردا انتی دارم خیلی استرس دارم
من امروز 2بار رفتم برا سنو گفت تکون نمخوره 1ساعتم راه رفتم اصلا هیچ تا 1دونه ابمیوه شیرین خوردم برا بتر سوم رفتم قشنگ تکون خورد و انجام شد شمام همون اول ابمیوه شیرینو بخور ک نشی 2و3باره تجربه امروزم بود☺️
برای انتی بمن گفتن آب بخورم حتما. چیز شیرین و چرب هم قبلش ممنوع بود خوردنش
نه فقط یه چیز شیرین فقط
به من ک گفت مثانت باید خالی خالی باشه
فقط یه قلوب رانی خوردم رفتم داخل قشنگ تکون میخورد دیگ تو دستگاه باورم نمیشد الان تو شکمم انقد وول میخوره😄
یه چیز شیرین ببر بخور
نه نمیخواد
فقط باید چیز شیرین بخوری تکون بخوره
نه نیازی نیس
نه باید مثانه خالی باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.