نیاز نیست بیدارش کنی همون ساعت دوازده خوب سیرش کن بزار هر وقت دیگه خودش بیدار شد بچه منم باعت یازده کشیر میخوره بیدار نمیشه تا ۴ با ۵ صب باز برا شیر
منم بیدارش نمیکنم . خودش بیدار میشه
بیشتر از سه ساعت نزار بخوابه
دکتر گفت تا ۵ ماه قندخون میفته
نه بیدارش نکن
گشنه بشه خودش بیدار میشه
نه اصلا نیاز نیست بیدارش کنی گشنش باشه خودش بیدار میشه من یه وقتایی تو خوابم بهش شیر میدم
نه عزیزم بیدارش کن قندش میوفته
نه اصلا لازم نیس بیدارش کنید فقط خوب بهش شیر بدین سیر بشه
بچه منم اینطوریه اشکالش چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.