اگه قراربود بزنه اون زمام که اتش بس تموم شده می زد. اون تو جنگ اقتصادی ماهر تره. بزار اینا هی بگن ماپیروز شدیم ترامپ عقب نشینی کرد اینا هم هرشب توخیا بونا جشن بگیرن
تموم هم بشه مردم بدبخت امیشن والا نمیشه یک شونه تخم مرغ خرید
جنگ فقط جنگ اقتصاد هست این تهدید ها فقط برای اینه فشار بیاره برای ایران تا اون تنگه کوفتی باز،بشه
بی شرفا بی یه ورشونم نیست مردم چه عذابی دارن میکشن بیجاره مردا ا ز صبح تا شب میدون باز هیچی به هیچی
اون نزنه هم خودمون داریم نابود میشیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.