۵ پاسخ

منم تو همین وضعیتم🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

منم عزیزم این ماه همینطوری شدم ۲۰ تاخیر داشتم بلاخره پریود شدم . کاری نکن چیزی نخور خودش اوکی میشه

منم این ماه هفده روز تاخیر داشتم به خاطره تغییر فصله بعد کلی بیبی چک منفی و آزمایش منفی پریود شدم 😢

امپول پروژسترون نزدی؟

تنبلی تخم دان دارید

سوال های مرتبط