۱۲ پاسخ

منم استفاده میکنم
من از مای بی بی و مولفیکس هم استفاده کردم ولی به نظرم هانیز خیلی بهتره

خیلی نرم و لطیف و عالیه

من برای هر دوتا بچه م دارم استفاده میکنم خیلی راضی ام

من یه بسته سایز دو دارم کسی خاست

من هر مارکی که بگی برای پسرم استفاده کردم حساسیت داشت فقط هانیز براش خیلی خوب بود

افتضاحه فقط مای بیبی

برای پسر من مولفیکس و مای بیبی و هانیز خوب بودن اما فرم پوشکا فرق داشتن باهم مثلا فرم مولفیکس کوچیک‌و زود تنگ میشه

اره من مولفیکسم استفاده کردم ولی به خوبی هانیز نبود خیلی خوبه من راضی ام یه بار تنبلی کردم شب تا صبح بچمو طفلک عوض نکردم ولی نه سوخت نه نم زد به بیرون

از مولفیکس که خیلی خیلی بهتره.اما
در حد مای بی بی هم هست

بله خیلی عالیه

به دختر من نساخت

بنظر من از مولفیکش بهتره

سوال های مرتبط

مامان اناردون مامان مامان اناردون مامان ۱۷ ماهگی