۵ پاسخ

من هر دو رو میدم میگیره بازم خعلیم شیرخشک میدم

من درطول شبانه روزیک الانهایتا دوبار بهش شیرکمکی میدم

آخرش نمیگیره اصلا نده
شیرتو بخوره شیرت زیاد میشه

تو بیداری نمیگیره دلشو بد میکنه

منکه وقتی خوابه میدم
معمولا شبا
مثلا الان 60 دادمش

سوال های مرتبط