ظرف غذا واسه نی نی تون چ مدلی گرفتید؟؟؟سیلیکونی خوبه؟؟؟

۱۴ پاسخ

من سیلیکونی گرفتم خیلی دوسش دارم

بامبو گرفتم

من نگرفتم دست زدم یه جوری شدم حس کردم تمیزنمیشه با شستن مو جذب میکنه

من ی دست بامبو گرفتم ی چینی ی ملامین

اره عزیزم

من سیلیکونی گرفتم ولی پشیمونم و یک مدل دیگه هم میخرم

فقط بامبو

عزیزم من بامبوگرفتم بشدت راضی ام

سیلیکونی مو و پرز میگیره و تغییر رنگ میده

بامبو

سیلیکونی شوهرم نذاشت بگیرم منم براش یه برند دیگه گرفتم

سیلیکونی نخر عزیزم

من سیلیکونی گرفتم

سر پسرم سیلیکونی گرفتم اصلم گرفتم ولی رنگ میگرف بو میداد خوب نبود

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان محیا مامان محیا روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا و داداشی مامان لیانا و داداشی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان عسل 🥹 مامان عسل 🥹 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان عسل 🥹 مامان عسل 🥹 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری