۱۰ پاسخ

سلام عزیزم خوبی چه خبرا
شیمی درمانی ات تموم شد؟
خبری ازت ندارم نگرانتم

سلام چطوری دختر خودت چطوری خوبی
درسا دستش چطوره بهتر شد؟
پیدات نیست

سلام عزیزم خوبی چه خبرا خودت چطوری چند وقته خبری ازت ندارم
برای دست دخترت هم آلفا خوبه
اگه باز درد داشت با خودت ببرش داروخونه نگاه کنه بهش یه پماد بده نباید بهش آب اینا بزنی

عسل

پمادآلفااگ هس ک عالی اگ ن تتراسایکلینم زخموزودخوبمیکنه

روغن گوسفندی اگ داری بزن

چربش کن فقط

زخمشو ضدعفونی کن ببند استامینوفن بده بحوابه

برای دردش یکم استامینوفن بده. اگه خونریزی داره محکم ببند

پماد آلفا اگه داری برای زخم بریدگی خوبه من دکتر بهم داده بود

سوال های مرتبط