منم حس نکردم فعلا..
عادیه چون بچه هنوزه تاتکون بخوره
اگه جفتت قدامی نباشه و شکم نداشته باشی و جنینت تنبل نباشه ازین هفته دیگه کم کم یهو یه روزایی حس میکنی یچیزی مثل نبض محکم چندبار پشت هم تو دلت پایین میزنه دقیقا پشت بیکینیت یا مثل حباب بزرگ ک میترکه یا یهو یچی مثل ماهی ازینور سر میخوره ب اونور
من اولین بار ۱۸ هفته بودم داشتم اوق میزدم دلمم درد میکرد گریه میکردم دستم رو دلم بود از درد زیاد یهو دیدم چیزی توپ توپ خورد ب دستم اصن دردم و حال بدم یادم رفت همش منتظر بودم دوباره بزنه ک نزد دیگه باز تا چندروز بعدش .ولی الان هروز مخصوصا شبا موقع خواب همش تکون میخوره حس میکنم تا دست میزارم یا همسرم دست میزاره تکون نمیخوره
منم هنوز چیزی حس نکردم
عزیزم حرکات نی نی از ۲۰هفته شروع میشه نگران نباش
شکم اول دیرتر حس میشه نگران نباش
دقیقا منم هنوز هیچی حس نکردم یکم نگران شدم
بله نترس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.