۴ پاسخ

بمونه چرا همه شیر خشکا اینجورین
برا همین تا یکساعت باید خورده یشه

همه شیرخشکا بو میدن
اگه بمونن ک دگ بو گند

همه شیرخشکا یه کم بمونن خیلی بوی بدی میدن، حتی خارجیها

اره همه شیر خشکا بو میدن ولی ببلاک بنظرم کمتره نسبت به بقیه

سوال های مرتبط