نه عزیز هر ماه هشت تا رو کدملی نوزاد میدن
من فکرمیکردم فقط یکی هست
ده تا هر ماه سهمیه ای میدن، الان بخاطر شرایط کشور هر داروخونه دوتا میده، از چندتا داروخونه باید بگیری
سهمیه هر کدملی نوزاد زیر ۶ماه ۱۰دونس
چرا پس به ما هشت میدن یعنی چی ده تا
ب بچه خارهرشوهرمم ده تا میدادن
تا ۶ ماهگی شنیدم ک ۱۰ قوطی میدن..
آزاد الان فک کنم ۳۲۰
با سهمیه ۲۵۰ تا ۲۷۰
سهمیه هر ماه ۱۰تا قوطی
هفته ای 2تا قوطی
تا ۶ماهگی ۱۰ تا میدن
بعدش دیگه ماهی ۴تا
هر ماه ۴ تا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.