۶ پاسخ

شاید دل درده یا نفخ داره بهش آبجوش نبات با یکمی عرق نعنا یا عرق کلپوره بده
شایدم شیرت سیرش نمیکنه گرسنه است

بچه منم . ژل دندون میزنم بهتر میشه

هر 6ساعت 5سی سی گریمیچر خارجی یا اهورا نینی بدید هیچ مشکلی پیش نمیاد.من دکتر بچم گفت تا یک سالگی باید همیشه تو کیفت داشته باشی و بدی به بچه.هم دلدردش و آروم می‌کنه هم به خواب بهتر کمک میکنه

من از وقتی بچم ۳ ماهش تموم شد شبا نحصا بد شد از افتاب غروب تا ۱۲فقط گریع میکنه

بعد واکسن اینجور شده آیاا؟؟

دلش دردنمیکنه عزیزم قنداقو امتحان کن

سوال های مرتبط

فرزانه عزیزیان فرزانه عزیزیان قصد بارداری