مگه میذارن آخ
من به شخصه تا الان اصلا داد نمیکشیدم
بخدا یکی دوماه روانی میکنه
دنده هام جوری درد میکنه نفسم بالا نمیاد اون لحظه گریه که من و بغل کن
از بس بغلش کردم نفسم بالا نمیاد
وای منم اینجوری شده جدیدا خیلی سرش داد میزدم اصلا تحمل ندارم اما بعدش عذاب وجدان خفه م میکنم اخه اصلا جدیدا خرف گوش نمیکنه میگه حرفه منم هر روز میگم داد نزنم اما نمیشه اما غذاب وجدان دیوونه میکنه
طبیعیه عذاب وجدان داری ولی واقعا یه وقتایی روان آدمو نابود میکنن دست خودمون نیست
وای علی دیروز پی پی کرده بود هرجور بهش میگفتم بریم دسشویی بشورمت هی فرار میکرد نمیذاشت آخر یکی محکم زدم رو پوشکش ولی یکم به پاشم خورد رد انگشتم موند انقد غصم گرفت😢💔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.