من اول تو کریر میزام بعد ۶ ماهگی میزارم تو صندلی ماشین
معمولا میگم از ۹ ماه به بعد بهترین وقته ولی اگر بمونه دختر من اصلا میگه فقط تو بغل تو باشم🤦🏻♀️
تا ۷ ماه توکریر باید باشه توی ماشین
از۷ ماه اگر نشست توی صندلی اگرننشست همون کریر وادامه میدی تا نشستنش اوکی بشه
بستگی به صندلیت داره.صندلی با چرخش ۳۶۰ درجه که زاویه خواب نوزاد بگیره از بدو تولد هست
بهتره از ۶ ماهگی بزاری تا عادت کنه
از روزی که به دنیا بیاد هم میشه ولی خود سیسمونی فروشه گفت به خاطر اینکه هنوز نی نی استخون بندی خیلی نرمی داره اصلا این کارو نکنین و از ۷ ماه به بعد بذارینش
ولی ب حالت کریر هم درمیاد میتونی از سن کمترم بزاری🌱
از وقتی نشستن یاد گرفت گزاشتمش🌱
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.