۱۱ پاسخ

به نام خدا سرلاک حریره بادام یا شیرینی مادر
بعدشم ناهار سوپ
بعدشم شام فرنی ک سبک تره

فرنی موز

بیسکویت مادر با آبجوش

ما اولین وعده مون ناهاره 😁
سوپ ساده ایشالا
اصلا از انواع فرنی خوشش نمیاد...

فرنی خرما
ناهار هم برنج و سیب زمینی و هویج پوره میکنم

فرنی با شیره انگور و گردو

فرنی با سیب یا با سیب زمینی
عصر هم باز یکی ازینا

پوره ی کدوی سبز ،میان وعده هم سیب بخار پز شده

ما روزمون از ظهر شروع میشه😐تازه دخترم خوابید.فردا عدس پلو با مرغ ناهارشه

مهوا دوماهه لب ب غذا نزده در حد نوک قاشق فقط

فرنی با گلاب

سوال های مرتبط

مامان نور🌞✨ مامان نور🌞✨ ۱۱ ماهگی
مامان نیکی جانم🪻💞🦋 مامان نیکی جانم🪻💞🦋 ۱ سالگی
مامان نخود مامان نخود ۹ ماهگی