طُ بزرگترین خواسته ی مَنـ از خدایی پسر قشنگم 🫀🤍

تصویر
۴ پاسخ

ای جونم ماشاالله ... برامنم دعا کن خدا بهم یک پسر سالمو صالح بده آخه بزرگترین خاسته منم از خدا همینه 😍😍😍🩵

سلام عزیزم
شیر اچ ا میدی روی رفلاکسم تاثیر داشت؟
دکتر به منم گفت میتونه حساسیت باشه
علاعم شما چی بود

ماشاالله

چه شیرخشکی میدی عزیزم خدا حفظش کنه

سوال های مرتبط

مامان آیاز مامان آیاز ۱۷ ماهگی