۲۵ پاسخ

ناناس مامان❤️🙂

من میگم فسقل خان. . عسل مامان
یا آقا عرشیا

کله پرتقالی مامان ، جانامامان جانِ مامان

پسرم ویروس خطرناکی گرفت و یکماه بستری شد ازونموقع بهش میگم پسر قوی من

طلای مامان

میگم ماهِ من🙂🩷

مگه بچه هاتون اسم ندارن که اینجوری میگید😐

فلفل قرمز 😆سلیطه شکمو غور غورو

کَکَله مامان چون کله مو ندارع

من ک همش میگم لپ لپ مامان

میگم کله گرد.فنچ مامان. گلبک..دختر نازکم.

عسل مامانش جیگر مامانش فداتشبم منه جیگر منه نفس منه فندق منه تیام منه چشای منه😂😍❤️

شب کار خوب اومدی😂😂

من پسرم کوچولوبود بهش میگفتم فنچ کوچولی مامان یافنچول😅

عروسکم 🥰

نینی کوچولو. خودل مامان .

بچه دایناسور😁🥹 چون نشبت به بچه های هم هفتش خیلی جهشی داره پیش میره تو سایز پوشک، لباس

فندق و نبات 😘😘😗🙃

قلب مامان
نفس مامان

جیگر مامان

قلب مامانی ویا دوکیلو🙂😂

من میگم فندوقم یا جوجه اکثرا هم دهانش باز می‌کنه میگم جوجه کلاغ

من بهش میگم کله گرد😅

میگم ، نی نی ، جیگرطلا عسل بلا

من بهش میگم لاک پشت و سنجاب 😂🐢🐿️

سوال های مرتبط