۱۶ پاسخ

ما هم بیداریم 🥴🥱👩🏻‍🍼

حاضر

ومانیز تاالانننننن

وای من که سر پا دارم چرت میزنم از خستگی 🥱🥱

منم پسرم از ساعت یازده خوابید تا الان بیدار نشده بود خودم بیدارش کردم بهش شیر بدم

همگی بیداریم😆😆😆

یادمه مهوا هم ۳.۴ میخابید 😫

ما هم بیداریم

منم دخترم بیداره
🙃🙃

منم بیدار دحترم گیج خوابه ولی نمیتونه بخوابه دلش درده کلافه شدم دیگ ینی امشب میخواستیم یکم خلوت کنیم😑😅

سلام به شب بیدارها🥲🙋🏻‍♀️

من که پسرم یک دقیقه میخابه باز بیدار میشه روانی شدم

من سر کولیک بچم شربت بی بی کر، میلکازیم، دای کولیک گات خوبش کرد از 1ماهگیشم گریمچر خارجی بهش دادم خوب بود

واای ماهمممممم. دیگه سراپا دارم چرت میزنم

من بچم خوابه خودم بیدارم خوابم نمیبره

و من نیز البته جوجه گشنش شده بود بیدار شد شیر خورد دوباره خوابیده🥹

سوال های مرتبط