🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲
فاطی
عزیزم خارش خطرناکه من خارش داشتم رفتم دکتر
بهم ختم بارداری داد چون انزیمکبدیم رفته بود بالا با مسومیت
بنظرم بخاطرخشکی پوسته منم داشتم وهرازگاهی میادسراغم
منم عین شیشه ای ها هی میخوارم
وای عزیزم خیلی بده خارش منم تو بارداری داشتم حتما ازمایش کبدی بده کلستاز نباشه ولی خیالت راحت زایمان کنی دیگه تموم میشه
منم دیوونه شدم الان یک هفتس
ازمایشمم مشکلی نداشت
اصلا نمیفهمم از چیه
بخاطر انزیم های کبدی هست حتما برو دکتر آزمایش بده من 36 هفته خارش گرفتم انزیم بالا بود زایمان کردم حتما برو دکتر
شاید پوستت خشک شده مرطوب کننده تند تند بزن
میگن خارش خطر ناکه برو بیمارستان
گلم چرا خارش داری
منم دارم کل بدنم دون دون شده
منم همین الان به خاطرش بی خواب شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.