رفلاکس معدههههههه دیوونم کرده😭😭

۵ پاسخ

انقد گفتی فلفل میخوری دوس دارم نینیت بدنیا بیاد ببینم اینایی ک میگن خرافاته یا واقعیته 🫠🫠 انشالله که خرافاته

من تالحظه زایمان داشتم میداشتم خفه میشدم

سیب پوست بکن بخور . یا آب ولرم جرعه جرعه بخور. شنیدم آب لیمو هم خوبه ولی خودم امتحان نکردم

توی پیام مشاوره گهواره گفته خوردن سیب زمینی آب پز واسه رفع رفلاکس معده خوبه ، امتحانش کن عزیزم

تصویر

من شربت معده آدی ژل میخورم بهتر میشه البته تو داروخانه باید بگید باردارید تا ساده شو بدن

سوال های مرتبط

مامان صدف مامان صدف ۱ ماهگی
مامان نینی🩵 مامان نینی🩵 ۹ ماهگی