انقد گفتی فلفل میخوری دوس دارم نینیت بدنیا بیاد ببینم اینایی ک میگن خرافاته یا واقعیته 🫠🫠 انشالله که خرافاته
من تالحظه زایمان داشتم میداشتم خفه میشدم
سیب پوست بکن بخور . یا آب ولرم جرعه جرعه بخور. شنیدم آب لیمو هم خوبه ولی خودم امتحان نکردم
توی پیام مشاوره گهواره گفته خوردن سیب زمینی آب پز واسه رفع رفلاکس معده خوبه ، امتحانش کن عزیزم
من شربت معده آدی ژل میخورم بهتر میشه البته تو داروخانه باید بگید باردارید تا ساده شو بدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.