۴ پاسخ

ربطی به ریشه ی مو نداره که. فقط چون شاید یکم‌زمخت در میاد فک میکنن پرپشت شده.
وگرنه قسمت بیرونی مو رو زدن باعث افزایش پیاز مو نمیشه

نه غیر علمی و چرت این حرف و هیچ ربطی نداره مو ارثی و بسته به ژنتیک

نه حرف درستی نیست حالا میگن اگه بزنی احتمال داره به موها آسیب بزنه

نه خرافاته من زدم پرپشت نشد دیگه گفتم سر این دخترمونمیزنم

سوال های مرتبط