۷ پاسخ

باریج

بتامتازون

سلام عزیزم من این سری واس پسرام‌سیگل خریدم خیلی خوب بود

من باریج زدم ب دخترم خیلیییی خوب بود
کالامین به درد نمیخوره

باریچ

دپی خوبه

رکوبیزول

سوال های مرتبط

مامان مسیح مامان مسیح ۳ سالگی
مامان دخترم💞🧚‍♀️ مامان دخترم💞🧚‍♀️ ۲ سالگی