خدا صبرت بده😬😂❤️
من دیروز دادم والا خیلی خوب بود برام عین آبمیوه های شرکتی بیرون فقط بوی خاصی داشت که از اون بدم اومد 🤣مثل آبمیوه ریختم تو لیوان سر کشیدم با آب یخ هم درست کرده بودم چسبید
حتما بیا از طعمش برامون بگو😂😢تا یه هفته منم باید برم
من دیروز انجام دادم و بدترین آزمایش عمرم بود 🥴
انقد دلم میخواد زودتر این ازمایشو انجام بدم تموم شه بره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.