سلام از ازمایش گلوکز🥴

تصویر
۵ پاسخ

خدا صبرت بده😬😂❤️

من دیروز دادم والا خیلی خوب بود برام عین آبمیوه های شرکتی بیرون فقط بوی خاصی داشت که از اون بدم اومد 🤣مثل آبمیوه ریختم تو لیوان سر کشیدم با آب یخ هم درست کرده بودم چسبید

حتما بیا از طعمش برامون بگو😂😢تا یه هفته منم باید برم

من دیروز انجام دادم و بدترین آزمایش عمرم بود 🥴

انقد دلم میخواد زودتر این ازمایشو انجام بدم تموم شه بره

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۷ ماهگی
مامان shahdokhte مامان shahdokhte هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سه بچه 🥰 مامان سه بچه 🥰 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان روزبه و حسین مامان روزبه و حسین ۳ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۲ ماهگی
مامان شیرین گندمک مامان شیرین گندمک ۵ ماهگی
مامان علی 🧸🪁 مامان علی 🧸🪁 ۱۱ ماهگی
مامان نورا شمامه 🐣🩷 مامان نورا شمامه 🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان کنجدم😍 مامان کنجدم😍 ۸ ماهگی
مامان 🩵ava.kaya🩷 مامان 🩵ava.kaya🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۰ ماهگی
مامان 🌈🦕mr rayan مامان 🌈🦕mr rayan ۹ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وسوم بارداری