۷ پاسخ

من معمولا تو ماشین تو کریر میزارمش برای ایمنی

من دوقلوعه با کریر میبرم بیرون و دکتر اینا

من هنوز دخترم با قنداق سوییسی جابجا میکنم...کمرش کوچولو دردمیگیره بزارم رو پاهام گناه داره...دخترمنم بادخترت همسن هستن. فعلا باقنداق جابجاش کن کمرش وگردنش آسیب نبیننه

من همینجوری بغلش میکنم میبرم

من تا دوماهگی تو کریر میبرده اینور و اونور
بدون هیچی جایی ببری و هی بخوای بغلش کنی اذیت میشه بچه

من جایی خواستم برم بمونم چند ساعت کریرا میبرم
ولی اگر خواستیم بریم بیرون و زود برگردیم یا میزارمش تو قنداق یا تو پتو دورپیچش میبرمش اینجور راحت ترم

ایده عکس ماه‌گرد
ایده عکس تولد
ایده عکس جشن دندونی
ایده عکس ختنه سورون
برای مامانای گل
شما هم عکس  ماه‌گرد کوچولوهاتونو‌  بفرستید تا برای مامانای دیگه ایده بشه🥰

لینک کانال برای عضویت
@qwer1no

سوال های مرتبط