این قضیه خون بند ناف چیه منظورش ینی میفروشن!!!

۳ پاسخ

من این کارو هیچوقت نمیکنم مثل پولیه که برای دوا درمون کنار بذاری از لحاظ انرژی قطعا یروزی بهش نیاز پیدا میکنه👍🏻! اگر به قانون کائنات اگاه باشی میگیری چی میگم

نمیفروشن موقع زایمانت با اونا هماهنگ میشی میان و از خون بند ناف بچه ت ذخیره میکنن،اولش باید چن میلیونی بدی و بعد سالیانه یا ماهیانه برای نگهداریش مبلغی پرداخت میکنی.برای روز مباداس که خدایی نکرده بچه به بیماری سختی دچار شد ازون خون استفاده میکنن و از بیماری نجات پیدا میکنه
اگه با خون خانوادش هم مطابقت داشته باشه برای اونا هم میشه استفاده کرد.

خون بند ناف جنین رو بعد دنیا اومدنش ذخیره میکنن که بعدا خدایی نکرده زبونم لال اگه برا بچه نیاز شد ازش استفاده کنن برا مغز استخوان ،سلول های بنیادی،
منم در این حد میدونم

سوال های مرتبط

مامان لیوترش🤤 مامان لیوترش🤤 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق💕 مامان فندق💕 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هامین💚🥰 مامان هامین💚🥰 ۱۱ ماهگی
مامان شایان مامان شایان روزهای ابتدایی تولد