با دوتا انگشت نوک سینتو بگیر بذار دهنش شاید لیز مبخوره از دهنش نمیتونه بگیره
آرامش داشته باش
اگه شیشه بدی کلا سینه رو ول میکنه
چیزی میدی بخوره با قطره چکان یل سرنگ بده
یکم قطره اد بزن نوک سینه شیرین بشه
آرامش داشته باش
بعدش طبیعیه عزیزم یاد میگیره با دستت بزار دهنش یا آب ولرم بشور نوک سینت نرم بشه از دهنش هم لیز نخوره
باید یاد بگیره خب
منم همینجوری نمیگیره یکمی آب قند زدم به نوک سینم دارع یاد میگیره بخوره تحریک میشه
صبوری برا من روز 7ام گرفت
تاقبلشم با قطره چکان شیرخشک یا شیرخودم میدوشیدم میدادم
نوک سینه حتما نداری اره گلم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.