۲۱ پاسخ

مبارک باشه عزیزم چی شد ک سزارین شدی

مبارکه عزیزم😘نگران نباش سعی کن میگیره

مبارک باشه انشاالله نامدار باشه

بسلامتی عزیزم مبارک باشه

مبارک باشه❤️

اگه دیدی روز اول و دوم شیرت کمه شیرخشک بهش بده ولی مابین خودتم هم سینه‌تو بده هم بدوش توو شیشه بهش بده تا وقتی یادبگیره.
من دخترم تا ۴،۵روز اینکارو میکردم هم میدوشیدم تو شیشه میدادم هم شیرخشک هم میدادم بمکه سینه‌مو بعد ۴،۵روز که یادگرفت دیگه شیشه نمیخورد

اگه شیشه میگیره شیرت رو بدوش بهش بده.
سعی کن با شیردوش سینه هات رو از آغوز خالی کنی بهش بدی
دو سه روز دیگه خودش یادمیگیره.
سینه‌ت رو بدوشی نوک سینه‌ت هم درست میشه دیگه میگیره.
فقط حواست به شیرت باشه بدوشی تا به رگ بیاد زبانم لال خشک نشه ولش نکنی بگی نمیخوره.
بدوش حتما
من ۳،۴روز هم میدوشیدم هم سعی میکردم بزارم دهنش جلو دهنش باشه سعی کنی کمکش کنی یکی کمکت ونه بزارید دهنش تا رابیفته یادمیگیره

چشمت روشن❤️😍😍

عزیزمممم بسلامتیییی قدمش خیر باشه❤️❤️😍😍😍

ای جانم مبارک باشه
صد ساله بشه انشالله
حال و احوالت چطوره؟

چرا انقدر زود مشکلی بود؟!

بسلامتی عزیزم کجا بالاخره زایمان کردی؟؟

بسلامتی عزیزم ، قدمش پر خیر و برکت باشه ❤️
کدوم بیمارستان و پیش کدوم دکتر بودی؟

سینتو بشور اگه نوک نداره رابط سینه بگیر یا با شیر دوش بدوش

مبارک باشه عزیزم به سلامتی

بسلامتی گلم. درد داشتی. یا دکتر نامه بهت داد واس ۳۷ هفته دو روز

ای جووووووون دلم مبارکه گلممم
یکم کمکش کن
اگه نوک سینه نداره یه سرنگ بزرگ رو سرشو برش بزن بگیر به سمت نوک سینت بکش و نگهدار انقدر این کارو انجام بده که در میاد

به سلامتی مبارکه دکترت کی بود کدوم بیمارستان

ای جانم خداروشکر 😍🥹مبارک باشه عزیزم

ای خدااا😍😍😍مبارک عزیزمممممم خودت خوبی دخترمون خوبه

بسلامتی عزیزم سینه ات یشور با اب گرم بزارش دهنش میخوره کم کم یکم شیربدوش بزن سرسینه ات تا بخوره
اجی وزن تولدش چندبود عزیزم.

بسلامتی عزیزم خداحفظش کنه براتون

سوال های مرتبط

مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 ۴ ماهگی
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان دختر پسرم♥️✨️ مامان دختر پسرم♥️✨️ ۱۲ ماهگی