چرا عجله داری دوست داری بچه کم وزن خدایی نکرده بدنیا بیاری الان من خدا خدا میکنم تا۳۹هفته بمونه یه روزم یه روزه
کی نبریده؟ همه تحمل میکنن برای سلامتی بچهاشون
حق داری منم خیلی دوس داشتم زودتر زایمان کنم خیلی سخته ن خواب درست دارم نه حتی چیزی میتونم بخورم قشنگ
خیال کردی بچه ب دنیا بیاد استراحت میکنی؟
تازه هزار بار میگی کاش برگرده داخل🤣
سزارین اجباری هستی؟
به دکترت بگو خب اون موقع تاریخ بده برا سزارین
برا سزارین مگه باید دردت بگیره؟
برو بگو بسم الله درش بیارین 😐😂
دکتر معمولا 37سزارین میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.