۹ پاسخ

قیمت داروخانه ها با هم متفاوته حتی رو همون کد ملی
من با کد ملی برازجان گرفتم دونه ای ۱۷۰ تومان
چغادک رو کارت ملی گرفتم ۱۴۷تومان
اهرم گرفتم ۴۳۲ تومان
ببین دارخانه ها با هم متفاوت میدن
من ببلاک میگرفتم

من نان خریدم ۱۸۰

من با سهمیه نان الترا خریدم 450

شوهرم 2/3روز پیش آپتامیل ساده گرفت دونه ای220

سهمیه ماه چند تا میدن

😐😐😐😐

ن دیگه الان بدون سهمیه ۲۸۰ شده. با سهمیه باید بهت دونه ای ۲۰۰ بدن یا ۲۲۰

چه شیری میگیری مگه ؟

یاخدا😭چخبره

سوال های مرتبط

مامان الناجون🌹♥️✨😘 مامان الناجون🌹♥️✨😘 ۸ ماهگی
مامان امیرکیان مامان امیرکیان ۱۵ ماهگی