قیمت داروخانه ها با هم متفاوته حتی رو همون کد ملی
من با کد ملی برازجان گرفتم دونه ای ۱۷۰ تومان
چغادک رو کارت ملی گرفتم ۱۴۷تومان
اهرم گرفتم ۴۳۲ تومان
ببین دارخانه ها با هم متفاوت میدن
من ببلاک میگرفتم
من نان خریدم ۱۸۰
من با سهمیه نان الترا خریدم 450
شوهرم 2/3روز پیش آپتامیل ساده گرفت دونه ای220
سهمیه ماه چند تا میدن
😐😐😐😐
ن دیگه الان بدون سهمیه ۲۸۰ شده. با سهمیه باید بهت دونه ای ۲۰۰ بدن یا ۲۲۰
چه شیری میگیری مگه ؟
یاخدا😭چخبره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.