شربت آلیمنیوم همونکه سفیده واسه معده یعنی آبرو آتیشه خیلی خیلی خوبه
من چندباری معده درد شدید داشتم رفتم سونو فهمیدم سنگ صفرا دارم ، دوسه روز پیش عمل کردم کیسه صفرامو دراوردم
بعد زایمان اگه معده درد شدید دارید حتما سونو برید ،چون ممکنه خدایی نکرده مشکل از صفرا باشه که دردش میزنه به معده
فاموتیدین آب رواتیشه
یکم کلپوره بجوشون بخور
نه من قرص پنتو بهم دادن برا معده درد درد خیلیییی شدیدی داشتم ولی بعد استفاده دو روز خوب شدم ناشتا میخورم
قرص لیبروکیم هس برا معده سبز رنگه یدونه ازونا بخور من خودم مشکل معده دارم چند ماه یبار درد میگیره یدونه ازین قرق میخورم دکتر داده بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.