تدریجی واقعا عالیه بچه دیگه خیلی راحت کنار میاد
اما شیر وپوشک نمیدونم چجور بگیرم
من راحت گرفتم
من اول باهاش حرف زدم یه روز خوابید بعد بهونه گرف هروقت خواست بهش تلخک زدم بدش اومد دیگ نخواستش اینقد فک میکردم سختههه ولی اسون بود
فقط تلخک بزن و وسلام
من یک دفعه ای سرشو قیچی کردم گرفتم
فکر نمیکردم انقدر راحت کنار بیاد
دخترمن با پستونک اومددستشویی .اومدحرف بزنه افتاد داخل چاه منم اب گرفتم رفت خگفتم خداحافظ میمی برو پیش سوسک ها توکثیف شدی بروپیش مامانت.لنا بزرگ شده .کلی اونجاگریه کرد رفتیم پارک .چندشب موقعه خواب نق زد الان عادی شده
از شیر گرفتی؟
اول شیر و بگیر بعد پستونک
پستونک سرش قیچی کن یا قایمش کن بگو هاپو خوردش پسر من خیلی وابسته بود قایمش کردم ب راحتی کنار اومد
چقدر دیر
زودتر بگیر تا وابستگیش بیشتر نشده
خودش با دندون پاره نکرده؟
سپهراد خودش دو سه تا رو پاره کرد یکی سالم بود که قایم کردم
پاره هارو دادم خوشش نیومد
از سرش افتاد خیلی راحت
از بغل پاره کن نمیتونه بخوره مجبور میشه ترک کنه پسر من پاره شدپستونکش نشوتش دادم گفتم ببین مامانی چقدر کثیف شده جوجو رفته توش خودش برد انداخت سطل آشغال دیگع هم نگرفت یک هفته خوابش به سختی میبرد ولی بعدش اوکی شد
من سرشو چیدم بهش دادم نخورد گریه هم نکرد هروقت گفت میخام بهش دادم فقط خیلی بداخلاقی میکرد تا یه ماه خیلی بداخلاق و نق نقو بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.