۸ پاسخ

دوروز بهش نده شیشه رو گریه هم بکنه عیب نداره درست میشه سینت میگیره ولی اگه اینکارو نکنی دیگه کلا نمیگیره سینتو

منم الان رفتم گرفتم بخورم ببینم زیاد میشه یا نه

منم بچم هممجور بود شیر خودمو تقویت کردم چون کم بود البته بخاطر تنبلی خودم کم شد روزای اول زایمان عین اسب میخابیدم‌مامانم‌شیرخشگ داد بهش شیر من داشت کم میشد دیگ زیر سینم جیغ میزد چون کم شده بود شییرم کبووود میکرد خودشو از وقتی شیر افزا خوردم بهتر میگیره سینمو

سلام شمارو نمیدونم واسه من اون کارو میکرد نگو از فلفلی که تو غذاریختم بوده اب قنددرست کردم به سر سینم زدم تا شیرین حس کنه بعد خورد خیلی ترسیدم چرا نمیخوره گشنه بمونه چی کار کنم فقط شیر خودمم میدم کلا شیر خشک نمیدونه چیه

منم بچم خیلی می‌چسبه به سینم طفلی دلم میسوزه شیرم کمه مجبورم شیرخشک میدم بهش🥲

برعکس پسر من اصن شیر خشک نمیخوره فقط سینه خودم چون وزنش کمه دکتر شیر خشک نوشته هرکاری میکنم نمیخوره

توام در برابر تلاش های اون مقاومت کن😁

هیچی خواهر کارت در اومده😓

سوال های مرتبط