۱۰ پاسخ

من دیروز اینو خریدم
خمیر دندون خارجی مثل بی بی کوکول و چیکو ایرادی نداره قورت بدن
اندازه نصف برنج خمیر دندون بزن

تصویر

از اول باید براش با خمیر دندون می‌زدی آخه مسواک خالی فایده ای نداره بعدم الان خمیر دندونا خوراکیه بخوره هم اشکالی نداره هیچیش نمیشه تو خودت بچگی خمیر دندون نخوردی؟ 😐

از داروخونه بخر

من یک ماه دوماهی هست مسواک میزنم خمیر دندون اندازه ماش استفاده میکنم دکترش گفت واسه جلوگیری از پوسیدگی حتما لازمه

من از یکسالگی دیگه مسواک انگشتی گذاشتم کنار و مسواک کودک گرفتم. از ۱۸ ماهگی هم خمیردندون بدون فلوراید خوراکی خیلی کم میزنم. صبح ها با اب خالی مسواک میزنه، اخرشب ها با خمیردندون. چون گاهی پیش میاد شکلات یا بستنی بخوره. ولی حتما بدون فلوراید یا کم فلوراید باشه. دکتر گفت تا ۳ سالگی همین روش ادامه بده. مسواکش هم هر ۳ ماه عوض میکنم.

تصویر

مسواک و خمیردندان واجبه برای سنشون اینو دکتر گفته بود اگر خمیردندن استفاده نمیکنی حداقل مسواک رو باید از وقتی دندون هاش درمیان براش بزنی

خمیر دندون مخصوص کودک
اندازه یک دونه برنج بزن ، اونو اگر تف هم نکنه موردی نداره

من از وقتی دندون داره براش خمیردندان ۰ تا ۲ سال خریدم الانم ۲ سال تا ۷ سال

خمير دندون چيكو خوراكي هم هست

میدونی من پرسیدم گفتن خمیر دندون لازم نیست هنوز

سوال های مرتبط