مامانا کم‌شدن حرکت نی نی تو هفته ی من عادیه؟

۱۱ پاسخ

برای منم کم‌شده بود دو روز رفتم ان اس تی دادم
فهمیدم من همه تکوناش متوجه نمیشم

احتمالا جاش تنگ شده.مثلا روزی ۵تا میزنه؟

مامانای گل 🤚🏼
من انلاین شاپ لباس نوزادی دارم
تو روبیکا کانال دارم
هم کیفیته لباس ها درجه یک هست
هم قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد

کلی لباس گوگولی شیک و نوزادی داریم
جنس پنبه و نخ پنبه
کلی مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون هم فوری هست

ایدی کانال روبیکا
‏‌nini_heed1

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

واسه منم کم شده که هیچ مثل قبل محکم هم‌نمیزنه

نی نی منکه خیلی بیشتر از قبل تکون میخوره

من یه ذره از تو کمتره هفتم ولی منم کم شده

برا من چون نی‌نی یهو بزرگ شده بود تو 31 هفته حرکتش کم شد دوباره زیاد شد بعد یه هفته جای بچم تنگ بود 🤭

سلام عزیزم ی سوال داشتم سونوآنامالی ۱۸هفتگیم سازه استخون بینی پسرم زده۳/۴دکترمیگه همچیش نرمال فقط بینیش کوچیکه ی خواهشی داشتم نگاه کنی ببینید انامالی شما چنده هست نرمال باید رو۳/۵باشه

تو یک ساعت باید متوجه ۴ حرکت از نی نی بشی ♥️ بعضی وقتا اون تکون میخوره ولی شما حس نمیکنی

در چه حد

مال منم کم شده حرکاتش

سوال های مرتبط

مامان دلوین و نی نی مامان دلوین و نی نی هفته یازدهم بارداری