سلام خانوما
نگرانم
این سونو دور سرش مشکلی داره؟

تصویر
۷ پاسخ

صدک ها پایینه سعی کن با نظر پزشکت لیدی میل مصرف کنی با قرص امگا۳ و استراحت نسبی
منم همونجوری بودم اوکی شدم البته دیگ سونو ندادم ببینم وضعیت جنین در چ حاله

والا من متوجه نشدم این سونو رو تو چند هفته دادی ؟؟
الن که ۳۶ هستی یا تو ۳۲ هفته ؟
اگر ۳۲ بودی خوبه وزنش و اینا

ولی اگر الن دادی یخورده صدکها پایینه باید وزن بگیره تو هفته های باقی مونده چون ۳ ۴ هفته اختلاف داره باهات ، هم دور سر هم وزن ، کلا درشتتر بشه ، به دکترت بگو برات مکمل بنویسه

نوشته بود جای نگرانی نیست

این هوش مصنوعی گفته

تصویر

عزیزم دکترم می‌گفت یکی دوهفته اختلاف طبیعیه

عزیزم به دکتر خودتون نشون بدید هرکسی یک نظر میده تازه بیشتر استرس میگیری از نظر دکتر من همیشه می‌گفت دو هفته طبیعی هر چیزی ولی از روی صدک باز خودت هم میتونی مواجه بشی

برای امروزه ؟

سوال های مرتبط