۵ پاسخ

وزنش که دکتر گفت خوبه

نه دنیا میاد نقلیه جوجو
برای من دنیا اومد خوردنی بود از بس ریز بود بعد وزن گرفت

نباید زیاد با سن خود بچه تفاوت داشته باشه تا یه هفته معمولا اوکیه

از منم سونو گفت کوچیکه دکترم گفت مشکلی نداره تا ۲هفته

فکر نمیکنم.بیشتر طول استخوان ها مهمه.

سوال های مرتبط

مامان آنیا مامان آنیا روزهای ابتدایی تولد